لمینت و زیبایی

خدمات زیبایی و لمینت دندان

در توضیح دندانپزشکی زیبایی باید گفت: یکی از مهم‌ترین المان‌های زیبایی داشتن یک لبخند زیبا و طرح لبخند شکیل است.
دندان‌های یک دست و روشن می‌توانند جذابیت و زیبایی شما را تضمین نمایند. برای داشتن دندان‌های سالم و زیبا می‌توانید از خدمات دندانپزشکی زیبایی بهره مند شوید و با توجه به نیاز دندان‌ها نسبت به این مساله تصمیم گیری‌های لازم را انجام دهید.
دندان‌های زیبا نشانه‌ی زیبایی و جذابیت شماست، تا به حال به ظاهر خود بدون دندان توجه کرده‌اید، هیچ زیبایی بدون دندان‌های مرتب و تمیز جذاب نیست.
امروزه دندانپزشکی زیبایی بخش وسیعی از خدمات دندانپزشکی را ارئه می‌نماید، روکش‌ها، لامینیت‌ها و ایمپلنت‌های دندانی بخش بسیار کوچکی از خدمات ویژه‌ی یک دندانپزشک زیبایی می‌باشد. به کمک خدمات زیبایی دندان می‌توانید مشکلات ظاهری دندان را رفع و از یک چهره‌ی جذاب و دلنشین لذت ببرید.

خدمات زیبایی دندان

داشتن لبخندی زیبا، اصلی اساسی در داشتن تعاملات اجتماعی مثبت در دنیای کنونی است. لبخند زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس افراد در تعاملات اجتماعی و تأثیرگذاری مثبت روی افراد اطراف می‌شود.
بدون تردید لبخند زیباترین حالتی است که در چهره هر فردی نقش می‌بندد. در واقع پس از چشم‌ها، داشتن لبخندی زیبا دومین معیار زیبایی صورت محسوب می‌شود. بنابراین داشتن لبخندی دلنشین نقش موثری در افزایش اعتماد به نفس دارد. زیبایی لبخند به هارمونی و دندان‌ها، اعضا و اجزا صورت بستگی دارد. منظور از اعضا و اجزا صورت هماهنگی کلی صورت با طراحی لبخند، حالت لب‌ها و گونه‌ها، رنگ پوست و دندان‌ها، فرم لثه‌ها و محل قرارگیری دندان‌ها است. وجود هماهنگی بین اجزا ذکر شده یک منحنی به وجود می‌آورد که با نام خط لبخند شناخته می‌شود که باعث داشتن چهره‌ایی زیبا، شاد و جذاب می‌شود.
افرادی که از این هارمونی در چهره خود برخوردار نیستند برای رفع این مسئله به اصلاح طرح لبخند نیاز دارند. برای مثال لازم است در فرم لثه، اندازه دندان، فواصل بین دندانی و برآمدگی آنها تغییراتی رخ دهد تا طرح لبخند زیبایی به دست آید.
این روزها داشتن لبخندی زیبا با دندان‌های سفید و منظم چیزی است که همه‌ی ما خواستار آن هستیم. برای داشتن لبخندی زیبا، دندان‌های سالم و منظم نقشی اساسی دارند.

داشتن لبخندی زیبا شاید بتواند ما را یک قدم به کسی که دوستش داریم نزدیک‌تر سازد، شاید بتواند شانس ما را برای رسیدن به شغل مورد علاقه‌ی‌مان بیشتر کند. داشتن تصویری زیبا در ذهن افراد، همه‌ی چیزی است که می‌تواند روز‌های زیبایی را در زندگی اجتماعی برای ما رقم زند.

خوشبختی ما چه در تعاملات شخصی و چه در تعاملات کاری تا حدود بسیار زیادی تحت‌تأثیر ظاهر ما است. از این رو عجیب نیست که افراد بسیار زیادی هر روز بیش‌تر و بیش‌تر علاقه دارند که لبخندی زیبا را دارا شوند. علاقه به زیبایی موضوعی ذاتی در انسان‌ها است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.
با این حال بسیاری از اوقات لبخند ما می‌تواند زیبایی ایده‌آل خود را از دست دهد. مشکلات مختلف مربوط به دندان زیبایی لبخند را تا حدود بسیار زیادی دچار مشکل می‌سازد. برای داشتن لبخندی زیبا، دارا بودن دندان‌هایی سالم و منظم امری حیاتی است.
مشکلات مختلف دندان از جمله شکستگی، پوسیدگی، تغییر رنگ، عدم نظم در دندان‌ها، فاصله‌ی میان آن‌ها و… همگی می‌توانند کابوس لبخند ایده‌آل ما باشند. برای راحت شدن از این کابوس، دندان‌پزشک ما راه‌های مختلفی را برای اصلاح لبخند ما پیشنهاد می‌دهد.
هزینه اصلاح طرح لبخند بنابر مشکل دندان‌های ما می‌تواند متفاوت باشد. اما هر هزینه‌ای با توجه به زیبایی بی‌حد و اندازه‌ای که در مقابل آن دریافت می‌کنیم، ناچیز است.
چرا لبخندی زیبا مهم است؟

لبخند در طول سال‌ها واژه‌ای پر استفاده برای شاعران و نویسنده‌ها، برای توصیف زیبایی بوده است. خیلی وقت‌ها مفهوم خود زیبایی با لبخند تعریف می‌شده است. دلیل این موضوع واضح است، لبخند زیبا‌ترین و مثبت‌ترین حس‌های درون وجود ما را به اطرافیان منتقل می‌کند. با لبخندی زیبا می‌توانیم تمام عشق درون وجودمان را به فرد مقابل انتقال داده و لبخندی در پاسخ به محبت خود دریافت کنیم.
جوزف ادیسون Joseph Addison، شاعر و نویسنده‌ی مشهور بریتانیایی بیان می‌کند: «نقشی که طلوع آفتاب برای گل‌ها دارد، لبخند برای انسان‌ها دارد.»
زیبایی چنین عنصر رؤیایی که الهام هزاران شاعر و نویسنده در طول صدها سال بوده است، البته اهمیت بی‌حد و اندازه‌ای دارد. داشتن لبخندی زیبا به ما کمک می‌کند نقشی زیبا در ذهن افرادی که دوستشان داریم، داشته باشیم. اعتماد به نفس ما تا حدود زیادی به ظاهر ما وابسته است. لبخند یکی از مهم‌ترین و اساسی‌‌ترین عناصر زیبایی ظاهری مال است. زمان لبخند ما، افراد باید بتوانند لذت دیدن دندان‌هایی زیبا و دریافت انرژی مثبت ما را داشته باشند. تنها در این صورت است که می‌توانیم روز‌ها و شب‌های رؤیایی را با افرادی که دوستشان داریم، بسازیم.

رابطه لبخند با محیط کار

رابطه‌های کاری ما چه بخواهیم بپذیریم و چه نخواهیم، تا حدود بسیار زیادی در تعامل نزدیک با زیبایی ظاهر ما است. با داشتن ظاهری آراسته و مناسب می‌توانیم پیشرفت‌هایی را که می‌خواهیم در کار خود داشته باشیم. برخی از تحقیقات ثابت کرده‌اند که دندان‌هایی زیبا نقشی مهم در موفقیت سیاست‌مداران در انتخابات دارد. زیبایی چنین بخش مهمی از ظاهر ما قاعدتاً امری بی‌اهمیت برای رابطه‌های کاری ما نیست.
با این حال بسیاری از افراد دچار مشکلات مختلفی در رابطه با ظاهر دندان‌های خود هستند. اصلاح طرح لبخند تنها راه‌حل برای بازگردادن زیبایی به لبخند ما است. در اصلاح طرح لبخند، دندان‌پزشک ما با روش‌های مختلف اقدام به زیباسازی لبخند ما کرده و این عنصر مهم برای اعتماد به نفس ما را بازسازی می‌کند. هزینه اصلاح طرح لبخند برای به دست آوردن اعتماد به نفس و موفقیت‌های مختلف کاری و شخصی چندان زیاد به نظر نمی‌رسد. در ادامه درباره‌ی انواع روش اصلاح طرح لبخند به صورتی کامل‌تر خواهید خواند.

عوامل زیبایی لبخند

دندان یکی از اعضای بسیار مهم در چهره هر فرد است که بر روی طرح لبخند تاثیر بسیار زیادی دارد. مراقبت از دندان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کوچک‌ترین عیب در آن‌ها بر روی چهره فرد تاثیرگذار است. این مراقبت‌ها شامل معاینه مرتب دندان‌ها، رعایت بهداشت دهان و دندان و … می‌شوند که آسیب‌های وارده به دندان را به حداقل می‌رساند. ترمیم و مراقبت از دندان‌ها و همچنین زیباسازی آن‌ها یکی از مواردی است که امروزه رواج بسیار زیادی دارد. اقداماتی مانند ارتودنسی دندان، جراحی لثه، پر کردن دندان‌ها، روکش دندان و … علاوه بر سلامت دهان و دندان به عنوان اصلاح طرح لبخند انجام می‌شود. در ادامه عوامل موثر بر داشتن لبخندی زیبا را بررسی می‌کنیم.
۱- فرم یا نسبت طول و عرض دندان‌ها


عوامل زیبایی لبخند
زیبایی دندان‌ها امری کاملا نسبی است و به دلیل هماهنگی دندان‌ها با یکدیگر اتفاق می‌افتد. اندازه و فرم دندان‌ها در امر زیبایی لبخند تاثیر بسزایی دارند. طول دندان‌ها باید دارای تناسب باشد تا ظاهر و لبخند فرد زیباتر و شاداب‌تر به نظر برسد. برای اصلاح طرح لبخند اولین موردی که به آن توجه می‌شود کوتاه یا بلند بودن دندان‌ها مخصوصا دو دندان جلویی فک بالا می‌باشد.
۲- هماهنگی خطوط لثه‌ای


عوامل زیبایی لبخند
هماهنگی در خطوط لثه یعنی قرینه بودن آن‌ها برای داشتن لبخندی زیبا بسیار حائز اهمیت است. لبخندی که لثه بیش از اندازه بیرون بزند و به چشم بیاید، لبخند لثه‌ای نام دارد که یکی از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی لبخند می‌باشد.
۳- به هم ریختگی یا نامرتبی دندان‌ها


عوامل زیبایی لبخند
تقارن در دندان‌ها امر بسیار مهم است. نامرتب بودن یا کج بودن دندان‌ها یکی از مشکلاتی است که امروزه بسیاری از افراد به آن دچار هستند. این مشکل اصولا با ارتودنسی دندان‌ها برطرف می‌شود. البته در برخی از موارد مشکلات حاد دهان و فک و نامرتب بودن دندان‌ها مشکلات بزرگ‌تری را به وجود می‌آورد. هزینه درمان ارتودنسی با توجه به میزان بهم ریختگی دندان‌ها متفاوت است.
۴- از بین رفتن فواصل بین دندانی


عوامل زیبایی لبخند
این مشکل دلایل بیشماری دارد از جمله، ارثی یا مادرزادی بودن، کشیدن دندان‌ها و وجود جای خالی آن‌ها، داشتن دندان اضافی، کوچک بودن دندان‌ها به نسبت فک، چسبندگی لثه یا بیماری‌های مربوط به لثه. وجود این فواصل لبخند زیبای شما را نامطلوب می‌کند که برای از بین بردن آن‌ها باید از روش درمانی ارتودنسی استفاده کنید.
۵- نا هماهنگی‌های لبه‌ای دندان‌ها یا کوتاه و بلند بودن لبه نسبت به یکدیگر